سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم به هلاکت می رسند؛ زیرا نمی پرسند . [امام صادق علیه السلام ـ به حمران بن اعین هنگامی که چیزی پرسید ـ]
 
سه شنبه 93 دی 2 , ساعت 9:44 عصر

بنام خدا و برای خدا

در زمانی که بیم آن می رفت، کشورهای حلقه به گوش آمریکا، تحریمهای گسترده و فلج کننده ای بر ضد کشورمان اعمال کنند، دولت نهم در تدبیری عاقلانه، پولهایی که در قلب بانکهای اروپا و کشورهای دیگر جهان به ودیعه گذاشته بودیم، آن را با طلای زرد معاوضه و چند صد تن طلای ناب با قیمت هر اُنس 650 تا 700 دلار خریداری و وارد کشور نمود، که امروز بعنوان پشتبانه استراتژیک کشور محسوب می شود. و این اقدام، یک شاهکار بزرگ در عرصه بین المللی می باشد.

بللغ

دومین شاهکار دولت نهم طرح مسکن مهر بود، که وقتی آقای آخوندی وزیر مسکن و شهرسازی دولت اعتدال می خواهد، علیه آن طرح بی نظیر، سخنی به گزاف بگوید، در زبان و چهره او، آثار ترس و شرمندگی دیده می شود. این طرح عظیم و راهگشا، نزدیک سه میلیون نفر را دارای سرپناه کردد و برای 2700000 نفر اشتغال ایجاد نمود و چرخه تولید مصالح ساختمانی رونق گرفت. انجام این قبیل کارهای بزرگ و بی نظیر، از دولت اعتدال ساخته و پرداخته نیست، زیرا هنر این دولت، حملات بی وقفه به نقاط قوت دولت سابق است.

سومین اقدام انقلابی دولت دهم، طرح هدفمندی یارانه ها بود، که دولتهای سازندگی و اصلاحات جرأت نزدیک شدن و اجراء آن را نداشتند، لکن دولت احمدی نژاد با قدرت آن را عملیاتی نمود، هر چند در بین مسیر، جریان اشرافیت و تشنگان قدرت، به همراه آمریکا، با انواع دسیسه ها و توطئه های اقتصادی و سیاسی، تلاش کردند که این طرح موفق را با شکست روبرو کنند و در این برهه از زمان، دولت اعتدال، علی رغم تصویب مجلس شورای اسلامی مبنی بر حذف پردرآمدها از دریافت یارانه نقدی در سال 93 تا کنون از اجراء آن به خاطر اهداف سیاسی موذیانه و ترس از ریزش رأی در انتخابات آتی خودداری نموده است .

اقدام دیگر دولت احمدی نژاد قانون مالیات برارزش افزده است، هر چند اجراء آن فشارهای زیادی به مصرف کننده نهایی وارد نمود، لکن در شرایط تحریم فلج کننده آمریکا و شورای امنیت، از محل دریافت این مالیاتها، دولت توانست، از حجم مشکلات اقتصادی کشور بکاهد و دولت اعتدال 50 درصد بودجه سال 94 را از محل همین مالیاتها پیش بینی کرده است.

بغغغغ

به جرأت می توان ادعا کرد، اگر دولت نهم، دلارها و یورهایی که در نزد بانکهای خارجی داشتیم، به طلا تبدیل نمی کرد و طرح مسکن مهر را انجام نمی داد و میلیونها نفر بی خانمان رها می کرد و اگر طرح هدفمندی یارانه ها اجراء نمی شد و مالیات برارزش افزوده شکل نمی گرفت و غنی سازی 20 درصد صورت نمی پذیرفت و نزدیک 20 هزار سانتریفیوژ نصب نمی شد، امروز دولت اعتدال با کدام برگ برنده و پشتوانه می تونست در مقابل 5+1 بازی بُرد – بُرد را مطرح کند و مشکلات اقتصادی کشور را بر طرف نماید.

چرا دولت اعتدال، اینقدر بی انصاف و کینه توز، نسبت به خدمات بی شمار دولت سابق برخورد می نماید؟!!!!! شاید تنها دلیلش این باشد، که احمدی نژاد، مدت 8 سال معادله جریان قدرت طلب لیبرال و اشرافی را مختل کرده بود. و این عمل در نگاه جریاهای زر و زور و تزویر، جرمی نابخشودنی و عقاب سنگینی دارد!!!!!

 

والسلام    



لیست کل یادداشت های این وبلاگ